270563.jpg

Kurrmauskis kissat! Tänään on sitten hyvä päivä. Aamulla PikkuVeikka joka on pienestä koostaa huolimatta tosi ahne pihisti mun aamukisukarkin, kun mä syön sillai naisellisesti enkä hotki. Ja sit se tuli roplaa tassullaa mun kinkkusiivupuolikasta mun suusta. Törkeetä!! Mut se hyvä juttu on se, et Ihmine huomas ton hävyttömän käytöksen ja huomas myäs sen etten mä tehny Veikalle taaskaa mitää vaik ois kyl ollu  aihettaki. Mut mä en ikinä tee mitää vaik Veikka pöllii mun herkut, katon vaa sillai surullisesti.
No, kuiteski Ihmine kehu mua kauheesti ja sit mä sainkii semmosii älyttömän hyvii kisukarkkei, mitä me saadaa tosi tosi harvoi. Ja Veikka ei saanu yhtään niitä. Se sai vaa tavallisii maitonappei. Ja sit Ihmine anto mulle viä kokonaisen kinkkusiivunkii, kun olin kuulemma nii murheellisen näköne. Hyvä taktiikka ;)

Hyvä päivä jatku. Ihmine tuli tavallista aikasemmin kotio ja hyppäsin heti Ihmisen olkapäälle ja kisutaksi vei mut makkarii yhelle kaapille ja pääsin pitkästä aikaa nukkuun pikkupäikkärit siä just parhaalla ylähyllyllä. Ja Ihmine leikki sen aikaa Veikan kaa, ni mä sain levätä ihan rauhas. Aijai ku tekikii hyvää noi kauneusunet.
Ja sit kuultii semmonen juttu, et me päästää viikon ja yhden päivän päästä maalle "mummolaa" muutamaks päiväks. Siäl se vasta kivaa onkii. Pääsee kunnolla ulkoilee ja sisälläki on paljo enemmi tilaa juoksennella ku tääl kotona. Ja ihmisseuraaki on aika mukavasti tarjol, jos vaik sylin tarve iskee. Mut parasta on se, et pääsee ulos ulos ulos, valjais kylläkin. Mut siäl ei liiku noita kauheesti pörisevii autoi tai muita semmosii inhotuksii. Ja sit siäl kaikkii tosi mielenkiintosii hajuja....Kivaakivaakivaa. Veikka ei oo viäl siäl käynykää ja sitä vähä jännittää.
Terkuin, iloistunut Kissa-Valtonen