Missähän se luvattu lumimyrsky viipyy? Ei tämä nyt vetele, lupaillaan aina jotain myräköitä ja sitten ei tule mitään. Voisikohan asiasta valittaa ympäristöministeriöön tai johonkin?

Sitten päivän murpatukseen.Ufh. Työtehtäviini täällä Suolakaivoksella kuuluvat kaiken muun mukavan ohessa nipotus, pilkun viilaus, kyttääminen ja erinäisten numerovirheiden korjailu (todellinen unelmahomma, tästä haaveilin jo lapsena ;).

Erehdyinpä tänään soittamaan pitkästä aikaan Marttyyrius Maximukselle ja pyytää häntä korjaamaan erään tekemänsä virheen. Kun olin ikuisuudelta tuntuvan ajan kuunnellut MM:n kovaa kohtaloa puhelimitse, muistuipa taas mieleen miksi välttelen kaikin tavoin hänelle soittamista. "Kaikkensa ihminen yrittää tässä ja aina vaan vaadita lisää, kultakalakin on flunssassa,lainan korko noussut, maailma paha, kukaan ei ymmärrä ketään, sinä et kuule tiedä kuinka vaikeaa minulla on..."  Voi että, elämä ei olekaan aina kivaa? Ohoh, enpäs ole huomannutkaan. Ehkä minä sitten vain olen Hyvin Ilkeä Ihminen, kun en sanonut MM:lle että voin tehdä itse vaadittavat korjaukset. Hyi sinua Mörkönen, kun rasitut marttyyreista.

Olenkohan minä työkavereiden mielestä yhtä rasittava. Monessakohan puhelimessa on minun numeroni kohdalle tallennettu nimeksi ÄLÄ VASTAA! Tarjotaankohan täällä aina kakkua, kun olen lomalla tai sairaana. Kysyin äsken asiaa Kollegalta, mutta se ei tunnustanut mitään. Sanoi vaan, että olen vähän höppänä. Se ei liene kovin vakavaa. Luulisin.