Moi kaikki! PikkuVeikka täällä. Valtone sano, et kaikki on ollu tosi hualissaa miusta. Mie oon ollu iha rikki ja en mie kyl oo ehjä viälkää. Väsyttää vaa koko ajan. Ei jaksa eikä huvita leikkii tai tehä yhtää mitää. Ei pahemmi ees hurisuta. Mut vähä miul on nälkä kyl ja oon syäny raksui ja kisukarkkei ja vettä kans. Äippä sano, et se o hyvä merkki ku maistuu ruaka ees vähä. Et jos mie vaik tulisin taas ehjäks. Ku mie oon laihtunu kamalasti. Oon taas tosi pieni PikkuVeikka. (Tos kuvas mie oli viäl ehjä ja masus oli karvaa ja masu ei ollu iha kutistunu).

Mie oon käyny tosi monta kertaa Elläinlääkäril ja miuhu on pistelty piikkei nii et mie oon reikäne ku neulatyyny. Ja yhel reisul hävis karvatki masusta. Ja kaikkee ällöö on pitäny syyä. En tykkää yhtää. Senkää pualee en kovemmi oo hurissu ku eppäilyttää et koht Ihmiset taas tunkee jotai öklölientä suuhu. Hyi. Ja niist lääkeistä tuli iha kamalan tyhmä olo niistäki. Mut seki on kurjaa ku koskee.

Nyt tuli taas väsy. Meen sohvale nukkuu, ku ei jaksa muutakaan. Tosi epäkivaa tämmönen rikki olemine. Olkaa kaikki kamut terveitä!

Terkui, PikkuVeikka  zzz-zzzz-zzzz

1984807.jpg