Me kissatkin halutaan kertoo 7 faktaa meistä, vaik toi Äippä vaan oli saanu tommosen haasteen.
1. Valtonen: Olen valikoiva ruokieni suhteen. Sanovat nirsoksikin.
    PikkuVeikka: Mie tykkään syömisestä.
2. V: Häntä on minulle äärimmäisen tärkeä. Häntään ei saa koskea!
    PV: Mie tykkään nukkua selälläni kaikki tassut ojossa. Miun häntää saa kyl räplätä.
3. V: Tutustun harkiten uusiin ihmisiin. Tarkkailen ensin vierasta ihmistä, kannattaako siihen tutustua.
    PV: Mie oon kaikkien kaveri. Kaikista kivoimpia on ne jotka leikkii tai antaa ruokaa tai rapsuttaa.
4. V: Ulkoilen säässä, kun säässä jos tilaisuus tulee. Muuten inhoan  kastumista.
    PV: Mie tykkää vesileikeistä.
5. V: Kehrään tosi harvoin ja niin hiljaa ettei sitä meinaa ihmiset aina kuulla.
    PV: Mie hurisen aina ku oon hyväl tuulella. Siis oikeestaan melkei koko ajan. En osaa naukua, mie vaan     sillai pirisen ja kurisen.
6. V: Minulla on tosi paksu ja pörhee turkki. Näytän paksummalta sen takia ku oikeesti oonkaan. Mie         oon turkkini alla aika pieni kisu. (3,8 kg).
    PV: Mie näytän mustalta, mut auringon valos oonkii tummanruskee.
7. V: Matkustan mielelläni kisutaksis eli Ihmisen olkapääl.
    PV: Mie vähä pelkään korkeita paikkoi.

Semmosta meistä. Oltii taas viikonloppuna ulkoilees maalla ja nyt on pitkien unien paikka. Veikkiskää ei jaksa leikkii yhtää. Eli väsy on kova. Kivaa viikonalkuu kaikile kissoille ja kissamielisille!
703593.jpg
Terkuin, Neiti Valtonen ja PikkuVeikkis