Voi rähmä. Nyt kyllä vähä hävettää, ku tuli eile sillai pureskeltuu kaikkii. Mut mua otti vaa päähä vähä kaikki ja sit hampaat ihan vahingos sillai lipsahti. Enkä mä kyl Ihmistä kovaa purru. Ei siihe jääny ees jälkee.
Onneks Ihmine ei enää ollu tänää vihanen ja pääsin sen kans parvekkeelle tekee lumitöitä. Oli satanu taas aikas paljo lunta ja siäl pysty kaivelee, tampaa ja pomppii. Lumitöistä tulee sit aina hyvä miäli. Se oli kyl kaikista parasta sillo marraskuu alus ku lunta tuli iha hirveesti. Ainaki metri. Sillo kelpas piänen kissan tehä kaivauksii.
Komensin tuos äske Ihmistä, et se vois ottaa tol tikikameral meistä uusii kuvii ja laittaa niit tänne, mut ei se ainaskaa viäl oo saanu mitää aikaseks. Taian kaivella sit arkistosta jotain vanhempaa matskuu. Ihmisen suosikkikamera ku on semmone, et sil tulee sellasii kuvii mitä se laittaa tonne alpumiin ja toi tikikamera on ton Miäs-Ihmisen ja se on sil ain töissä.
Ihmine yritti siirtää sen puhelimes oleval kameral nappailtuja kuvia tänne, mut ei se osannu. Jotai se selitti jotai resoluutioist tai semmosist, mut musta tuntuu et se ei vaa osaa.
Nolottaa kyl sekii, ku tulin eile sanoneeks tota PikkuVeikkaa nössöksi. Eihä se voi sille mitää et se pelkää oikeesti korkeita paikkoi ja ei esmes uskalla hengailla oven päällä niiku mä. Ja kivaha se vaa o ku se kehrää ain. Kun musta ei kuulu olleskaa kehräys ääntä ja toine kehrää hurisee koko ajan ni sillohan me ollaa niiku keskiverrosti normaaleja ;) Mä piänenä kyl kehräsin ihan hiljaa, mut sit kerran mulla oli ääni ihan maassa ja sen jälkee musta ei kuulu olleskaa hurina ääntä. Ihmine sano, et mulla tärisee samal taval, ku Veikanlla kehrätessä, toi kurkunpää vai mikä se ny onkaa ku mul on oikei mukavaa vaik sylissä. Mut mitää ääntä ei kuulu.
Mut nyt sohvalle lötköilee.
Kivaa viikonloppuu kaikille kissoille ja kissamiälisille ihmisille! Älkää riijelkö, se on ihan tyhmäpyhmää.
Terkuin, nolo Valtonen


362962.jpg 
Ihmine hei, eihä näi sulosel pikkukissalle siis voi olla vihanen, vaik hammas joskus pikkasen lipsahtaakin. Tos kuvas mä oon kiivenny iha ekaa kertaa ihan itse kiipeilypuun päälle hengailee sillo ku olin ihan pentu viäl.